loading...
خاطرات پسرانه
خاطرات کاربران
کاربران در صورت تمایل میتوانند خاطرات خود را در اینجا قرار دهند

mr.mystery بازدید : 14 دوشنبه 18 دی 1391 نظرات (0)

 

یه روز تازه امروز خوشحالم، به خاطر چیز هایی که اونشب بهش گفتم عذر خواهی کردم گفتش نه راست گفتی اما میدونم که زیاده روی کردم آخه عصبانی بودم درسته بروی خودش نمیاره ولی من احتمال دادم نارحت شده باشه پس بهش گفتم و اونم جوابی که ازش توقع میرفت رو داد اما اگه هرچی بم میگفت نارحت نمیشدم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 13
  • بازدید کلی : 1,037